Tuesday, February 14, 2012

masam-manis kehidupan...

assalamualaikum...

selamat malam semua..bertemu lg kita mlm ni setelah posting terakhir aku pada 9 feb 2012, tentang jenguk2 intai2...rasa macam lama la plak x ber"blog" ni.
malam ni aku x nak jenguk dah,nak masuk terus..haha..merapu lg cam biasa..nak cerita ape x tau nih..nak cerita pasal life aku pun x menarik sngat..bangun tdo,mandi,makan, bergayut ngan cik NURUL RUZZAINIE, masuk CEMACS...Pastu balik, masak,makan, bergayut lagi & tdo..badminton ngan futsal pun 2x je semingu...NURUL RUZZAINIE??

thanks dear..sek bek ade dye,ringan sikit palotak yg berserabut nih..there is no word such as "no woman no cry"..
(ignorekan gambar tgah2 tu..gambar sepelet from Nurul ruzzainie FB)


sebenarnya aku tngah pening mane nak cekau duit nak bayar yuran nih..dah la tgah2 bulan..date line lak 19 feb..huhuhu..lau hujung bulan leh la aku gagah2 habiskan duit gaji aku...fening2...


lau ikutkan hati nak je aku wat surat resign tau wat surat mintak tanguh setahun..tapi papepun sabau2...prof pun dah bagi hint x nak aku berenti lg..huhuhu..tau2 je prof Siti nih aku nak bincang pasal nak pospone master..belum sempat aku bukak mulut die dah gtau awal2, "kalau blh sy x nak la awak berenti lagi,syg ngan master tu..lagipun x de orang nk tolong saya..saya x kesah awak nak kerja,tp abiskan master dulu" kata beliau...ni la beliau..just like my 2nd mother to me.x sampai ati aku nak benti camtu je..huhuhu..




Pikir2 punya pikir...x jd aku nk resign...setahun je lg..bukan lama pun..pejam celik2 dah setahun..cume kena pikir mane aku nak cekau duit nih..tulunnn22...kalau la ada doremon.

...

okes...papepun sempat lg aku memsasak..tensen camne pun memasak cam biasa..hehehe...dua hidangan sempat aku wat smalam ngan ari nih..jeng3....

nasi goreng daging blackpaper + daging bakar


singgang kepala ikan aya..


ok la..sampai sini la dulu..aku nak gayut ngan Nurul Ruzzainie lak..da lewat ni..kang majuk lak die,,,hehehe..jumpe lg diwaktu dan masa yg x sama...cau cin cau...







0 comments:

Post a Comment