Wednesday, December 14, 2011

Inspirasi....

kadang2 dalam hidup ni kalau nk buat sesuatu mesti kena ada INSPIRASI atau nak lagi sedap PENDORONG..baru sesuatu yang kita buat tu ada hala tuju dan matlamat..benda yang nak dibuat pun jadi lancar dan bersungguh..lau x macam ayam x cukup tido je, pepatah orang klate kate "mace aye keno ketip tunga", x bersemangat je..hehehe..x caya tanya la diri korang masing2,kenape korang buat sesuatu benda tu bersungguh2..??..

kenapa aku sebut pasal benda ni??

ntah la..tetiba je aku rase nak tulis pasal tajuk inspirasi..mungkin sebab aku terasa kot atau sebab ada orang lain yang terase...aku?? ada inspirasi ke x??------------> mesti la ada, nak tau sapa inspirasi aku??? okes, tngok kat bawah....


mesti la FAMILY aku..oppss.sorang lagi x de dalam gambo tu,sbb x balik raya mase ni..
kata orang keluarga adalah segalanya,kata orang kata aku jugak..hehehe..tetiba rasa nak balik kampun plak..insyaAllah hujung bulan aku balik..

kedua:

ehh...sapekah beliau yg menyibuk nak jd inspirasi aku gak tu??hak3..tu la dia buah ati aku, nurul ruzzainie..hehehe..doa2kan kami ek..

ketiga:


haaa...ni la die benda alah tu..MONEY...x de benda ni merana beb, jadi cam yg kat bawah ni la..



keh3..sorry kak terpinjam gambo..tu la pasal,x de benda alah ni mm merana hidup...

Ok la beb..sebelum aku merapu x tentu pasal,aku stop dulu kat sini..bubbye..jumpa lagi di waktu dan hari yang sama...cau cin cau...

1 comment:

  1. wahhhhhhhhh...skenye sy menyibukkkkk dlm idop awk...ki3♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete