Wednesday, May 2, 2012

TAUTAN KASIH PENGUBAT RINDU...




FUUHHHHHHHHHHHHHHHH!!! lama siot pak kulat x menerjah blog kesayangan pak kulat ni..sedar x sedar dah 2 bulan berlalu..kekangan masa dan diri yang dilanda tsunami kemalasan tahap CIPAN PAK MALAU yang menyebabkan pak kulat terlupa untk menyoretkan bait2 kata kat ROTI KULAT. (pehhh..ayat bunga2 cinta nih..

Memang kena la tajuk post kali ni..pasai lama dah x bertaut kasih ngan roti kulat, rindu pun da setebal iceberg di kutub selatan..haha..(cam tajuk drama cita kutub selatan plak..haha)..Dalam 2 bulan ni banyak benda yang berlaku kat pak kulat..sudah lumrah kehidupan, ada manis, ada pahit, ada yg kelat dan x lupa jugak yang termasin...keh2..tapi papepun semua yang berlaku tu ada hikmat disebaliknya(bukan ada udang disebalik batu),hehehe...bab kata orang HIDUP IBARAT RODA..kejap keatas kejap kebawah, kejap manis kejap pahit...semua tu umpama kitaran hidup yg x dapat kita elakkan..yang penting macamana kita nak hadapinya supaya semua yang berlaku tu akhirnya diakhri dengan kemanisan..

Papepun dikesempatan ini pak kulat nak ucapkan jutaan terima kasih yg x terhingga pada insan kesayangan pak kulat ni, MAK KULAT @ nurul ruzzainie yg banyak memberi semngat pada pak kulat saat pak kulat susah dan senang...hehehe..THANKS DEAR..




ooppsss...sampai kat cini je la dulu coretan kali ni..pak kena ada hal lain nk kena settle pagi ni..banyak lg sebenarnye nk share,tp x pe ada masa nnt pak kulat terjah lg..hehehe..jumpa lg..cau cin cau...

0 comments:

Post a Comment